Invitasjon til kretsmesterskap

Jollegruppa i Trondhjem Seilforening ønsker å invitere til et lavterskel kretsmesterskap for barn og ungdom i Laser, Optimist og RS Feva lørdag 21. september.

Hvis man har seilt litt jolle tidligere er man kvalifisert. Vi stiller med trenere, og starter med en kort teorigjennomgang rundt konkurranseseiling, og vil så raskt som mulig komme oss ut på sjøen.

Området vi seiler på er mellom Skansen, Pirbadet og Munkholmen, og det vil bli satt opp bane.

Vi skal ha det gøy på sjøen. Målet er absolutt ikke å vinne, men mer å få mulighet til å treffes på tvers av seil-klubbene og båtforeningene i Trondheimsfjorden.

Det er anledning til å ta med egen båt. Hvis dere har behov for å låne Optimist eller RS Feva setter vi pris på tilbakemelding slik at vi får planlagt dette. Vi har ikke Laser å låne ut.

Varighet: Fra klokken 10:00 til 15:00

Oppmøtested: Trondhjem Seilforening klubbhus på Skansen

Deltakeravgift kr 250,- som dekker trenere, RIBBER på sjøen og en liten matbit

Link til påmelding

Vi setter pris på at dere melder dere på så snart som mulig, slik at vi kan få planlagt trenerbehovet.

Trondhjem Seilforening

Nedre Ila 10, 7018 Trondheim