Medlemskap

Innmelding i Trondhjems seilforening foregår via idrettsportalen til Norges idrettsforbund min idrett.

Hvordan oppretter du en idrettens-ID?

Først går du til min idrett. Deretter lager du en konto.

Når du er logget inn på kontoen din har du flere alternativer. Oversikt og min side. Medlemskap i menyen viser din nåværende medlemsstatus. Velg eventuell knappen «Bli medlem av et idrettslag».

For å bli medlem må du finne seilforeningen ved dets eksakte navn. Søk etter «trondhjems seilforening». Da får du muligheten til å velge riktig medlemskapstype.

Priser 2023

Norsk Idrett Priser

Ventelister

De av medlemmene som har kommentarer eller nye opplysninger til listen, anmodes om å sende en e-post til havnesjefen eller ta direkte kontakt med driftskontoret (onsdager 0930–1700) på telefon 73 48 73 54 eller direkte til driftsleder på mobil 932 18 520.

MERK:

Man må ha søkt og mottatt bekreftelse på medlemskap i Trondhjems Seilforening før man sender inn søknad om havneplass! Søknader om havneplass fra ikke-medlemmer vil ikke bli behandlet.

Hilsen,
Arve Flatås